Daisypath Wedding tickers

my bff getting married!

1

intan ahmad : cyg! ko sudi x jd pengapit aku nih?
nutt : ko sanding bila???
nutt : sudi!!!
nutt : musti la nak jelita!!
intan ahmad : baek
intan ahmad : makenye ko kene bersedia n available pd
intan ahmad : 11 n 12 n 13 march thn depan
intan ahmad : haha
intan ahmad : aku booking ko awl2 nih!!
nutt : owhh!!!
nutt : seronok!!
nutt : ko da tau nk wane ape?
nutt : sonok nye!!
intan ahmad : aku cm nk kaleee
intan ahmad : emm
intan ahmad : kale ape yg menarek ek?
nutt : soft purple
nutt : soft pink
nutt : putih
intan ahmad : haaa
nutt : tuh antara wane pilihan aku
nutt : ahaha
intan ahmad : aku igt nk combine kale putih + purple


2


intan ahmad: blk la setiap mggu
intan ahmad: wah! kan besh evry weeken free je ko kan
nutt: ahaha
nutt: tuh la best nye
nutt: kalo tak musti la nk pk p kelas
nutt: tp lama2 musti aku bosan
nutt: huhh
intan ahmad: bosan ape
intan ahmad: nnt evry weeken ade je aktvt menarek yg bole dibuat
nutt: huhh
nutt: pas2 duit takde
*************terpaksa cut ada ayat2 sensitip*************
intan ahmad: nnt bole la ko teman aku carik2 brg hantaran
intan ahmad: brg cnderahati
intan ahmad: sume2 la bnde
nutt: ahaha
nutt: boleh2
nutt: sonok nye
nutt: jeles2
intan ahmad: ok silelah jeles
intan ahmad: hahaha


orang laen yang nak kawen.
tapi aku yang hari2 bukak blog + fb tengok promo2 kawen nih.
hantaran la, pelamin la, baju la, photog la, door gift la. huhhh
macam2 idea diorang nih nak abes kan duit orang.
BENCI!!!

2 comments:

n u t t said...
June 30, 2010 at 8:55 AM

huh nape cyg?
kite patut gembira.
cyg kite tuh da nak kawen
:D

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.