Daisypath Wedding tickers

getting married


"semua orang berlumba2 kawen.", kata seorang fida

bff aku (since darjah 2 kot), azmir pon da rancang nak kawen
patut la asal aku ajak blek lepak skali cakap keje je.
rupa nye da kumpul duit kawen
hati berdarah2
*bkn jeles sebab dia kawen dengan orang laen ke ape, u jangan nak salah faham

2 org bff aku since skola akan kawen
intan dan azmir
*pasangan berbeza2 ok. bukan diorang dua orang tuh kapel
nanti aku blek kuantan da tak ble sebok2 nak ajak diorang lepak skali.
layan aku buang masa.
masuk kedai try2 baju tapi tak penah beli.
makan angin kat tc sampai kembong
:((

"sedey watper

gembira arr

kwn baik ko yg hensem nie nak kawin", azmir


mati la ko hensem
ahahahaha

2 comments:

N.Hidayah Ibrahim said...
June 9, 2010 at 6:04 PM

ingatkan ko yg getting married td...

n u t t said...
June 9, 2010 at 8:22 PM

ahahaha
aku tetap mengikut turutan yang telah kita atur hari tuh

finaz
ko
kak shah
yana
adah
nurrul
barulah aku

ahahaha

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.