Daisypath Wedding tickers

kadang2 baek diam dari cakap banyak



sebelum lunch

budak ofis 1: nadia jom makan
aku: tak pelah da makan tadi
budak ofis 2: dia tengah diet tuh
aku: mana ada, kenyang lagi la

selepas lunch

budak ofis 1: asek diet je nadia, nak kawen ke?
budak ofis 2: diet konon tapi takde kurus nye makin mengembang adalah
aku: *buat muka nak tumbuk orang*


siap la korang bila aku da kurus nanti!!


lelaki hensem: bla..bla..bla *macam biasa la mengutuk kegemukkan aku*
aku: lagi sebulan i kurus. siap la u!
lelaki hensem: da enam bulan i asek dengar ayat tuh je

tak supportive!!!

intan cyg melantik ku menjadi pengapit. jadi harus mengurus sepantas mungkin!!
tapi tahun depan bulan 3 hmmm banyak lagi masa.

huhh lama tak makan pizza.

lelaki hensem belanja saya makan pizza eh wiken nih?

0 comments:

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.