Daisypath Wedding tickers

lambat nye nak abes world cup nih huhhhhh

ielah: kita dpt bf gedik sbb kita pon gedik jugak


i cant agree more
hehehe

benci terpinggir time musim bola nih huhhh. seb baek la buat 4 taun sekali. which nih pon da cukup terseksa. oleh kerana beliau tak semangat tengok EPL. jadi kene la bagi chance beliau menonton walaupon kadang2 aku memberontak seperti menyuruh beliau tengok je bola, tak payah dating langsung or suh bola je iron baju tuh bersama rakan2 nye.

dok kat umah sewa skang nih macam tak de feeling nak tengok bola pon. since housemate suka melayan jangan lupa lirik segala. sah2 la takde sape nak melayan aku nak menengok bola selain sebab aku nih tak pandai nak begaul dengan orang yang baru dikenali. tengok jela orang update kat status FB.

rindu zaman world cup time student dulu. last time punye world cup. i was involved in sport betting (istilah untuk mengaburi mata rakyat) with my fren. so super excited la menengok bola walaupon most of the time tetido. ishk team sape kalah kene beli kan jeans levis. gila hape. sah2 la kopak duit tak memasal. my team tewas, tapi my fren tak claim pon jeans tuh. suci btol hati dia. cube kalo aku yang menang. sah2 la sampai ke lubang cacing aku tuntut hehehe

hmm this year da tak ble nak bet2 dengan dia. our relationship has grown apart. nak suh aku yang start text dia dalam mimpi la hehe. owh dulu aku pilih team musti la bedasarkan rupa paras. kalo ada pemaen kacak dalam team tuh, secara tak langsung aku akan menyokong dengan penuh semangat.

world cup crush:




macam banyak je lagi. tapi da lupe je. sejak2 ada kekasih pakej nih, mata i da tak berapa keranjang da hikhikhik

2 comments:

[silkyhazwan] said...
June 28, 2010 at 2:39 PM

lagi 2 taun ade euro
ahaha
musti la jaga mlm gak
padan muke
ahahaha

n u t t said...
June 28, 2010 at 2:58 PM

huhhh euro pon tgk gak ke?
ishkkkk
xpe la time tuh da dok sekali
ahahahahahahahaha

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.