Daisypath Wedding tickers

shuffle

*akim buat aksi shuffle macam nak kene lempang
* aku pandang daring macam nak cari gado da

akim: sakit hati ke?
akim: camtu la saya rasa kalo tengok orang laen shuffle
aku: *buat muka - ape salah aku?

baru lepas tengok cite adnan sempit.ada la aksi mamat shuffle, teringat plak kat ayat akim tuh. karut marut gak cite nye tapi ble la buat lepas tensi wiken nih

"this is the worst presentation", kata prof ke seisi kelas

adoi laaa. ape nak jadi la tuh la gedik sangat nak sambung blaja pastu blaja ngarut skali.

"buat 1-1, jangan kelam kabut nak kejar semua. nanti tak dapat ape2. prioriti tuh kene tahu", pesan seorang kawan.

lesson learn

so aku rasa cuti sem aku nak amik lesen and tak membazir, kumpul duit nak kawen.hoh!!

p/s: rindu cuti sem dok umah. layan si akim n cik mok begado. idea gado bukan2 je. seronok aku gelak. haih aku rasa da nak 4 bulan kot aku tak blek kuantan. seb baek la mak aku rajin gak turun s.alam. HOMESICK uwaaaaaa

0 comments:

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.