Daisypath Wedding tickers

semoga ko kene curi bejuta kali ganda

kepada pencuri,

ape masalah ko?
ko tau tak aku nih jenis miskin.
duit slalu takde
ape masalah ko eh?
ko masuk bilik bukak tingkap bilik aku luas2
bila aku tanye ko tak ngaku
slipar polkadot yang aku baru beli
ko amik
aku tanye ko tak ngaku
aku masuk bilik bau je perfume aku orang baru lepas sembur
ko tak rasa ke aku ble syak ada orang masuk bilik aku?
duit aku da kali ke3 da nih hilang
malam nih aku nak tanye lagi. tengok ko ngaku ke tak
kalo ko tak ngaku gak.
memang saje cari pasal la
*muka bengis nak belasah orang

yang benar,
orang yang slalu ko curi


p/s: lepas nih kene beringat untuk kunci pintu bilik sebelum tidur dan sebelum keluar.
p/p/s: nak pindah umah tapi macam tak berbaloi. sat g da nak kawen nak pindah lagi. buat letey je.

0 comments:

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.