Daisypath Wedding tickers

mode: jiwang dalam kekalutan tak siap repot

tengok blog dayang boh lagu so7. teringat plak kat mantan kekasih i.duta so7. ha u ble nak muntah darah and kutuk. i tak kesah. duta tetap paling ganteng dalam senarai crush i.

fav song yang buat i rasa tergedik2 n berbunga2 dalam hati.



Serapuh kelopak sang mawar
Yang disapa badai berselimutkan gontai
Saat aku menahan sendiri
Diterpa luka oleh senja

Semegah sang Mawar dijaga
Matahari pagi bermahkotakan embun
Saat engkau ada di sini
Dan pekat pun berakhir sudah

Akhirnya aku menemukanmu
Saat aku bergelut dengan waktu
Beruntung aku menemukanmu
Jangan pernah berhenti memilikiku
Hingga ujung waktu

Setenang hamparan samudera
Dan tuan burung camar
Takkan henti bernyanyi
Saat aku berkhayal denganmu
Dan janjipun terukir sudah

Jika kau menjadi isteriku suamiku nanti
Pahami aku saat aku menangis
Saat kau menjadi isteriku nanti
Jangan pernah berhenti memilikiku
Hingga ujung waktu

2 comments:

Lang Legar said...
April 26, 2010 at 3:33 PM

aku tau crush ko duta haha..

agak2 nanti lau kenduri kawen, ko men lagu ni tak?

n u t t said...
April 27, 2010 at 8:13 AM

n duta crush kat aku gak. tapi jarak memisahkan dia dan aku ahahhaa
*muntah darah*

aku kawen memang aku nak maen kan lagu tradisional jela. takde nye nak moden2 nih.

tapi boleh dipertimbangkan la.
ahaha

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.