Daisypath Wedding tickers

getting married #4

pilihan kasut yang saya impikan untuk dipakai time wedding nanti:



pink or purple!

peep toe shoe sangat comel.!!

despite color ape pon, semua comel.!!

since baju color pearl white camtuh and the beads color mix of purple + pink, jadi nya saya nak beli wedding shoe yang match dengan color beads.

wah excited nak beli.

tapi kene tunggu abang andam tuh call untuk fitting baju. haih bila la. once fitting trus nak beli kasut!

ikutkan nafsu nak beli skang tapi demi kesempurnaan harus bersabar!

dah mendeclare kat orang ramai bahawasanya bertema purple tapi skang nih tiba2 gedik nak pink pula. walaubagaimanapun bff sekalian tahu je kan i sangat nak kaler pink tapi jejaka maskulin tuh tak sanggup pakai pink. so menyamar la pakai purple.

tapi kalo jumpa kasut pink yang extremely cantik. lantak, nak beli jugak!

owh saya bukan pinky tapi saya suka color yang sweet and saya rasa pink sangat sesuai!


p/s:
he said: kaki u besar, lebar!
i said: yelah besar nak tampung badan gajah nih. baru stabil

0 comments:

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.