Daisypath Wedding tickers

parah dah tabiat nih

aduh tido kat ofis pon siap mimpi bagai
dala mimpi bos
kesudahan mimpi tuh bos sound, keje aku kat ofis nih asek online je
aduh la mati
dala tuh mimpi antara mimpi sebab nya mula2 aku tido sandar kat kusi
pas2 aku tersedar aku tido letak kepala atas meja plak.
jadi nya aku tak tau la sebenarnye in between tuh aku mimpi cakap dengan bos
atau memang aku cakap dengan bos betol2
ishkkk resah
da la aku memang keje online je nih
keje langsung takde
ishkkkk gift mudah terlena and tidak tido memilih tempat nih tak bagus jugak
dalam wayang pon ble bantai tido bedengkur. nasib u la cyg.


p/s: malam nih kalo teringt nak timbang berat, tengok 3 hari posa da turun bape kg turun. rasa nye dekat 10kg gak nih turun ahaha

2 comments:

.ieLah. said...
August 13, 2010 at 4:07 PM

hahahhaha
ye la tu cyg turun 10kg..
:P

n u t t said...
August 13, 2010 at 4:48 PM

sila positif cyg!
biar la dalam mimpi pon kan ahahah

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.