Daisypath Wedding tickers

courtesy

kadang2 aku rasa orang sediakan pakej2 perkahwinan meniaga online nih macam bajet jugak.
lagi2 kalo peniagaan dia meletup
duit dari aku nih da macam takde nilai
aku pon tak tau la nak cakap cane
mereka lupe kot sape yang memberi service = perkhidmatan

tapi dalam hal nih aku rasa sape yang aku tanye pastu jawab macam bajet. aku cancel trus la dari list. aku nak bayar 2k++ bukan nye 20sen. ko punye kerja mungkin terbaek. tapi kalo service dalam erti kata kersopanan ko melayan pelanggan macam tahik, aku rasa thats it la. aku cari laen. which may offer lower price and layanan yang baek.

aku bukan nak kene jungjung or sanjung. tapi kalo aku tanye tapi jawab macam endah tak endah. patut ke?aku nak bayar ko nih, tp ko jawab macam tahik.ishkkk

owh yang tudung plak aku rasa macam cekik darah tak patut gak. yela kalo ko beli kat luar rm15 utk 2 helai. tapi si peniaga online nih jual rm13 untuk sehelai, kalo beli tiga++ baru dapat harga rm10. siyesli, brape ko da makup?brape ko untung atas angin?ko takde kedai, ko buat bila ko free, tapi ko punye harga lagi mahal dari org yang kene sewa/beli kedai, orang yang memang dedicate masa dia untuk beniaga. ko nih buat bila leisure time. tuh blom nak cakap pasal kos penghantaran plak. tapi nak cakap cane kan. orang tetap beli gak. aku yang sengkek sedar nih tengok jela kerakusan orang laen membeli.

ok kite bertenang. hari nih baru puasa ke dua dan kurang 4 bulan lagi aku perlu bersedia untuk majlis berbajet murah aku tuh. banyak lagi masa nak mencari dan terus mencari.

3 comments:

sif said...
August 12, 2010 at 12:43 PM

likey~correct..
mane button like??xprektikal mcm fb..kalo x..aku dgn nurol dh bgadoh tekan button like kt sini.HAHA

n u t t said...
August 12, 2010 at 3:46 PM

huh mmg inbox aku penuh la dengan like dari korang
menyemak!!!
ahahahaha

Abaan Pok Ya said...
August 12, 2010 at 4:28 PM

nutt - pesan aku..baek ber ala kadar je..nanti banyak nak pakai duit after kawen ning.,

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.