Daisypath Wedding tickers

one more week!!!



i bakal menunang..next week!!!
*muka blushing miang*

thanks kepada girlfrens yang turut excited n melayan ku mengedik pasal nih
ai sayang semua!!

kepada yang kecewa
bunga bukan sekuntum
*gems sila muntah, i tahu u menyampah baca*

bahagia
alhamdulillah dapat u yang terbaek biar pon bila gado campak gcb dalam tong sampah n menyesali di kemudian hari


p/s: super benci ada orang amik kesempatan, mengingatkan kisah silam pastu buat drama konon ditipu dan dipermaenkan. kiss my ar$3!!

15 comments:

dMasyri said...
July 29, 2010 at 9:20 AM

tahniah nutt..
:)

firda said...
July 29, 2010 at 9:23 AM

sy pon excited!!!
xsabar2!!
hehe

lalang said...
July 29, 2010 at 9:41 AM

mesti kawan sya ni lawaK sgt di hari itu nanti....olso can't wait....

[silkyhazwan] said...
July 29, 2010 at 11:25 AM

hoi2
kg kg kene kurangkan
*terdapat ritter sport yg enak di sini

.ieLah. said...
July 29, 2010 at 12:17 PM

EXCITEDDDD!!!

capslock okayyy.. thats mean aku excited. superrr!

LOVE!

n u t t said...
July 29, 2010 at 12:27 PM

dayang
thanks!!

fida
huhhh xcited kan. slalu tengok orang je

nurol
u musti lucu hari tuh. tak sabar jugak!!

org tua wan
sila bagi ritter sport!!!

ielah
sangat EXCITED kan cyg
biarlah duit mengopak ahahaha

love u 2!!!

k.e.r.i. said...
July 29, 2010 at 6:37 PM

aku teringat kes reply komen yang sangat pantas malam tadi.
hahahahaha.

awal-awal lagi cakap aku tak sempat nak tembak ko. haha

sif said...
July 29, 2010 at 11:58 PM

terime kasih.sy dan nurol plg excited..hahahahaha.tentu awak rs legih bsemangat nk tunang kan?hahaha

Abaan Pok Ya said...
July 30, 2010 at 3:41 PM

owh..selamat tunang..berapa lama tunang..ke tunang siang malam dah nikah?esk terus dipanggil husband n wife?

hehe..anyway..congrats...

Unknown said...
July 30, 2010 at 7:52 PM

tahniah in advance nutt hehe
nak jadi tunang org dah ehh
aisehmenn hehe

n u t t said...
August 2, 2010 at 10:31 AM

keri - ahahaha. ucapkan tahniah kepada celcom berukband kerana memberikan perkhidmatan terbaek di abad ini!

ujie - saya lagi bersemangat jika awak datang, tetapi saya berharap awak datang setelah pihak lelaki pulang, saya takut pihak lelaki ragu2 terhadap saya setelah melihat awak

baan - dok la, tunang je. kenduri aku nanti aku jemput la. mu wajib mari!

akma - ahahaha thanks!!! tua dah

aimi nasihah said...
August 3, 2010 at 4:41 PM

wah! tahniah nutt =) tumpang happy untuk kamu...

-aimi-

n u t t said...
August 3, 2010 at 4:44 PM

thanks aimi.!!!
kenduri nanti jemput la eh

[silkyhazwan] said...
August 3, 2010 at 5:25 PM

hoiii
doorgift jgn lupe
sila post hokeh
trimas

n u t t said...
August 5, 2010 at 8:54 AM

ahhh berangan ada doorgift
bajet lari
tunggu kawen je nanti
bukan lame da pon
ahahaha

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.