Daisypath Wedding tickers

nantilah dulu..

haah aku memang suka bertangguh dan tuh ayat kegemaran aku la tuh
nantilah dulu

spa
dari tahun lepas time aku intern lagi nak isi borang spa tapi tak buat.sket2 nantilah dulu. nih aku tunggu nak konvo baru nak isi.entah isi ke tidak

lesen
dulu aku penah blaja dengan kawan aku bawak kete.boleh la kalo setakat nak bawak kedepan tuh.tapi aku 2 kali nak terexcident lepas dari tuh asek bertangguh nak amik lesen.smpai la skang.orang da sebok nk beli kete aku masih tak ada lesen.cuak kot nak amik lesen.rasa macam nak terus beli kereta je.

sambung blaja
member2 sume da hantar.aku tak hantar2. nak amik gambo pon asek nantilah dulu.entah smpai bila nak nantilah dulu.next week da trikh tutup.hadoiyaiii

keje rumah
banyak2 keje rumah paling aku suka bertangguh basuh kaen dan lipat kaen. kene smpai penuh 2 baldi baru terhegeh2 nak basuh kaen. pas2 da kering tak trus lipat. bertangguh lagi. da nak gune hanger baru la nak berlipat (kalo rumet aku time matrik baca nih musti dia bersorak sebab memang betol pon).


nih adik aku nak gune pc pon aku cakap nantilah dulu. haih ada aku kene patah2 dengan dia jap lagi.


p/s: aku MC 2 hari 'cirit birit' ngeh2
p/p/s: sume orang upload gambo raya tapi aku macam malas je. korang tengok la kt FB aku. kat situ korang da tau meriah ke tak raya aku. p taman negara mandi sungai tuh. maunye tak meriah ehehehe
p/p//s: berikut gambo aku n family. sila jangan cakap aku nampak makin muda dan comel ehehehe

cucu2 atok dan mek aku


family aku (ayah aku tak ada.korang tengok nanti takut plak.muka dia bengis ahahaha. owh yang ujung tuh cik mok.ujung belah kanan. belah kiri tuh aku yang comel hehehe)

2 comments:

Anonymous said...
September 25, 2009 at 5:17 PM

hi raksasa kambeng.
hihihihi.
apsal lak pic ko kecik gile.
saket mati aku eh nk zoom.
:D :D
btw, selamat hari raya babe!

[silkyhazwan] said...
September 26, 2009 at 11:19 PM

kawen pun nantilah dulu bleh ka?
ahahaha

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.