Daisypath Wedding tickers

hari raya!!

aku masih blom ada baju raya.tahun lepas time nih aku da ada 2 pasang baju kurung, 2 pasang baju jalan, sehelai seluar dan juga kaca mata (klasik btol) baru.

tapi tahun nih aku sederhana.baju raya aku taun nih tshirt superman dan perfume burberry the beat.tuh pon perfume tuh da nk tinggal separuh.kuang asam btol.

raya tahun nih mungkin berbeza bagi aku, sebab tahun nih aku da kene beli baju raya sendri. maksudnya dulu walaupon beli sendiri, tapi da mintak peruntukan dari mak aku siap2. tahun nih sume bajet sendiri.

xpndai bajet lepas raya makan megi jela. nk harapkan duit raya memang da tak dapat da tahun nih. kene bagi duit raya ada la. skang baru aku faham perasaan pemberi duit raya sekalian. slalu aku je pndai demand2 nak banyak.

lepas raya pon kene buat persedian konvokasi. huihhh banyak duit nak pakai. da hampir setahun keje tapi habuk pon tak ada. duit gaji bulan2 p mane pon aku tak tau. haihhhh

di hari raya yang mulia nih aku nak mengucapkan

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin


p/s: aku yang grumpy nih slalu buat blog nih sebagai tempat meluahkan perasaan. harap maaf bagi semua yang membaca.

2 comments:

Lang Legar said...
September 17, 2009 at 7:01 PM

Selamat hari raya nutt, maaf zahir batin..

sila wat bajet yang sewajarnya agar anda tidak kurus sebab makan megi aje ni haha..

k.e.r.i. said...
September 21, 2009 at 12:56 AM

selamat hari raya nutt.
tak yah mintak maaf kut.
sebab aku rasa aku tak wat salah pape dengan ko.
hahahaha

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.