Daisypath Wedding tickers

penculik makanan

aku kuat makan.dan aku slalu simpan stok makanan
dulu aku slalu la simpan mende alah junk food nih
skang aku da berubah.aku lebey ke makanan berkhasiat
contoh nya seperti ini

aku ada 1 kotak rahsia yg penuh dengan makanan untuk
menampung gigi aku yang suka mengunyah
aku letak btol2 bawah meja aku.
tempat bertutup dan rahsia

mula2 aku punye biskut Music yang perasa choc hazelnut lesap
pack yg besar plak tuh
aku tabah gak

nih aku punye granola bars plak kene kebas
memang mendatang kan marah
dala takde sape pon cakap amik
at least bitau la weh
adab sopan
kang aku marah kate aku garang

haihhhh
kalo nak cakap.aku bagi weh
ko nak sume pon aku bagi (tapi muka tak ikhlas gila)

3 comments:

firda said...
July 6, 2009 at 3:25 PM

hina nya perangai makhluk penculik mknn awk tu nutt..
cess..
sy pon ada kenal sorang macam tu.
dari ikhlas semurni hati (action lebih) nak bg, tros x ikhlas lgsung.
haha.
nways, nasib baik sy tgh bosan-oleh-itu-tgk-list-YM-dan-rajin-click-link-YM-awk, kalau x, mesti xtau awk ada blog baru.
ingatkan xreti nak update blog dah.
hehe.

n u t t said...
July 6, 2009 at 4:24 PM

bab2 makan sy mmg tak berani nk cr pasal dgn awk
ahahaha

sy musti la rajin fida.nanti sy nk bebel kat mane lg?
ehehehe

sif said...
July 7, 2009 at 12:51 AM

hahahahaha.kalo nk,ameklaaa.(gler xikhlas)haha

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.