Daisypath Wedding tickers

info ringkas

1. aku da selamat berenti keje

2. aku flirt dgn blog celeb yg terkenal n funny kt fb (sungguh neves dan segala teknik flirt aku hilang begitu sahaja, ajaib)

3. atok aku kat icu skang. doakan la dia cepat sembuh. berair mata darah da aku nih

4. semalam adalah hari yang gila. pakcik teksi sesat. aku nak p hospital selayang, dia ble bawak aku entah memana, smpai tembus bukit lanjan, lalu kelana jaya, depan OU.mengalir2 air mata aku. terus dia bagi free. tp aku tetap bayar. gila la bukan salah dia gak, mende nak jadi

5. sape tau jalan termudah dari wangsamaju 2 putrajaya?sila beri makluman sepantas mungkin!

6. aku neves nak masuk keje hari rabu nih. demmm

3 comments:

[silkyhazwan] said...
July 12, 2009 at 12:09 PM

1. mrr2-plus-tol kjg-putrajaya
2. mrr2-grand saga-kjg-putrajaya

n u t t said...
July 12, 2009 at 12:18 PM

ble tak bagi tau perkhidmatan awam
contoh nye bas!

Iylia said...
August 14, 2009 at 1:59 PM

naik lrt. pastu smpai tasik selatan tuka naik erl smpai ptrjy

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.