Daisypath Wedding tickers

getting married #7

mak: hujan kat sini tak berhenti2 nih, cane

aku: alaa kan da suh cari bomoh hujan

*niat bergurau*

mak: haih kalo tuhan da nak bagi tuh nak buat cane lagi blablabla

*pedih telinga kene bebel*

aku: yeala, yeala

mak: abah suh nikah gantung, kenduri lain kali

aku: what the???

*ok pedooh nak kene tampar cakap camtuh*

aku: alah orang laen kawen boleh je, kite try jela dulu nanti

mak: ha yeala. tuh la kan da cakap blablabla

aku: yeala, yeala


haihhh semoga semua bejalan lancar!


p/s: extremely ngeri.!!

2 comments:

firda said...
November 4, 2010 at 10:05 AM

haha!
jgn maen3x ngn mak awk nutt!
kalah bomoh hujan..
hehe

n u t t said...
November 4, 2010 at 10:15 AM

mak saya musti la kalah paul, buat prediction tepat ahaha

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.