Daisypath Wedding tickers

mengulau sampai esok

kalo pekeje umur 20-35 aku rasa kalo mengulau dengan posisi mengadap komputer ada kemungkinan bermaen facebook pada kadar selok kuti.


tapi kalo 45-56 tuh buat ape eh? curios gak nak tau. takkan abeskan masa tengok account facebook orang laen, komen2 gambo, status and etc? takkanla kan? ada kemungkinan ke bukak blog gosip? blog ahli politik? cari wallpaper desktop cantik? donlod lagu?(owh nih komfem mustahil. org takde keje macam aku je rajin cari page mane yang tidak diblock) youtube tak yah cakap la. memang tak ble bukak. hmm curious. ngadap komputer ada gaya macam nak masuk dalam monitor je.


ke sebenarnya diorang memang bertungkus lumus buat keje? macam hairan je. takkan la pekeje around 20-35 je kuat mengulau.


p/s: yang umur 20-35 tuh bukan aku. tuh untuk typical pekeje laen. aku musti la betungkus lumus buat keje tanpa syak lagi!!!

p/p/s: bagus gak sakit keng rahang nih, selera makan bekurang hampir 80%

p/p/p/s: da masuk 3 hari aku sakit keng rahang, myb sebab terseliuh time aku syok kunyah kelempong paru goreng yang sumpah sedap. bale makan sampai keng rahang sakit. tak tau la nak cakap cane. punca kukuh kenapa badan aku naek macam di pam2!

0 comments:

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.