Daisypath Wedding tickers

balada surat kene reject

"saya da baca
surat saya tak faham
sila buat semula!"

bahagian mana ko tak faham?
surat simple dengan hanya 2 page dan font arial 14pt.
susah sangat ke?
asek buat surat, hasil nye bila nak dapat?
ko punye title tuh bagi aku jela pakai.
skola je tinggi tapi otak bodoh bertingkat2!

semalam aku berharap ko bangun pagi nih dan jadi kuli macam aku
tapi harapan aku kecewa sebab aku masih kene mengadap buat keje ko

jadi hari nih aku nk buat harapan baru
semoga ko mati pucuk sebab aku dengar wife ko muda (walaupon mende nih tak ada asas)
padan muka
at least kalo harapan aku tuh tak berjaya ke
tak ada la aku kecewa sangat.
sebab aku takkan tau
hanya ko n wife muda ko je tau dan terseksa
ahahahaha
puas hati

kembali buat surat.

daaaa


p/s: cyg blek cepat2 miss u!!

7 comments:

sif said...
February 4, 2010 at 1:06 PM

HAHAHA.adoila.gelak guleng2 aku bace doh..ko jgn letop2 kt blog je..adoila.ko nih nutt,sok mati kenet embak aku xtaw la.HAHAHA

n u t t said...
February 4, 2010 at 1:09 PM

silap besar la dia cari pasal dgn aku
memang meletop2 jela kat blog
depan2 kang kene pecat plak
sape nak kasi anak aku makan, bayar duit bus skolah, yuran kelas mengaji segala?

Abaan Pok Ya said...
February 4, 2010 at 1:55 PM

Giler la..sampai doa mati pucuk dol..bini dier muda ke or dier berbini muda??tu aku conpius..

n u t t said...
February 4, 2010 at 2:34 PM

tuh aku pon tak tau baan
ayat kawan aku
"aku dengar bini dia muda"

Abaan Pok Ya said...
February 4, 2010 at 4:46 PM

consider bini muda la tue..mg nk senang baik jadi bini dier..xder la dier suh mg wt surat nnti..suh wt anok ader la..hahahaha..

[silkyhazwan] said...
February 4, 2010 at 7:22 PM

last line tu
font pt bape tu?
kasik arial 14pt bold + underline
bleh tak

n u t t said...
February 5, 2010 at 8:09 AM

baan - ingat aku mesin pembuat anak ke?

org tua wan - huh tuh for his eye only. buat ape nak besar2? awww

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.