Daisypath Wedding tickers

UPDATE blog SET life= "Kucar Kacir" WHERE person_name = "NADIA NASIR";

hidup kucar kacir smpai nak update blog pon da tak sempat (aku tau tak ada sape yang kesah, tapi aku tak kuar lunch di hari jumaat nih, nak buat ape lagi la kan)

hidup aku bertambah kucar kacir skang setelah aku membuat keputusan untuk menukar tempat keje buat kali ke 2.

yeala dulu kan aku keje kat KSM, skang aku da ubah keje kat KKM plak (sape tak tau KKM tuh ape macam kurang sesuai nak amik exam PTD, NUGHUL sila update hokeh)

konon nya nk berubah angin la sebab keje dulu super bosan, yeala hari2 tak de keje, kalo ada keje pon sket2 je. memang bosan la

ape yg terkini pasal aku eh?

1. tuka tempat kerja baru
2. atok aku meninggal dunia (sedekahkan la al-fatihah)
3. bakal mendaftar kelas (macam sengaja cari pasal pon ada gak)
4. tak jadi tunang rasa macam single plak

tuh jela kot yang laen tetap sama.

1. menten gemok
2. menten raksasa tido
3. menten kuat makan


owh kepada rakan2 yang baru kawen, baru bertunang.TAHNIAH!!!
semoga kekal bahagia ke akhir hayat

owh kepada yang gedik nak putus tunang (ehem2) sila blanja wendys, lapo nih

2 comments:

k.e.r.i. said...
December 19, 2009 at 12:42 PM

title ko cam haram seyh.
nanti aku nak tiru.
hahaha

n u t t said...
December 21, 2009 at 7:58 AM

ahahahaha
gila bitd kn?

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.