Daisypath Wedding tickers

geram!!!

di saat aku menerimaan dugaan perut lapar akibat mengganti puasa di hujung2 bulan nih.aku punye berukban nih plak buat hal.baru 1st day kot.da lembaps macam bab!.kat ofis aku takle online ceni, sila la wahai berukban bekerjasama.kalo tak mmg sebulan je aku pakai,pas2 aku bakar celcom!

owh yea.jadikan ini pengajaran, jangan ganti puasa lewat2 macam aku nih.skang nih memacam aku ngidam.member bfast pon terliur bukan maen.rasa nak jerit2 je lapor.tapi tak baek plak.adoyaiii

3 comments:

k.e.r.i. said...
August 10, 2009 at 11:25 PM

dah besau panjang lebau poser pon tak penuh.
hahahaha

Shasha said...
August 11, 2009 at 4:35 PM

byk2 sabo.. kang x pasai posa x sah.. ^_^

[silkyhazwan] said...
August 11, 2009 at 10:11 PM

resam raksasa makan
camtu la die

Back to Home Back to Top .: E.t.e.r.n.a.l.P.e.a.c.e :.. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.